Morgon i stugan

Vilken mysig kväll det blev igår! När Anna hade kommit drog vi och handlade lite till kvällen, det bjöds på curry kyckling med en supergod sallad därefter kladdkaka, och gott vad det må ni tro!! Såg lite film också och snackade. Himla mysigt hade vi iallafall. Idag blir det gymmet som gäller först och sedan försöka mig på att plugga lite, dock är det inte det lättaste när jag inte har mina böcker ännu.. Det blir lixom att göra prov utan att ha pluggat och hur lätt är det på en skala? inte det lättaste enligt mig. Och sakerna jag ska ladda ner fungerar inte för jag har inte windows.. suck. ibland kan mac vara lite jobbigt, ska se om pappa kan hjälpa mig. Sedan bär det av till stan för att ficka med bästa Lollo och sedan får vi se vad kvällen bjuder på för mys med mammsen och pappsen, iallafall skype med Liz, det ser jag fram emot! :) Ha en bra söndag. tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0