Comeback??

Ja, e de dags att göra det kanske? Jag har ju gjort lite av en comeback i mitt humör, trots att jag fortfarande "lider" av lite humörssvägningar XD haha. Fast det är ju bara jag som kan kontrollera dem :P Iallafall så har det ju gått, vad blir det nu, tre veckor sen jag kom hem tror jag det blir nu. Jag exakt tre veckor blir det. Jag går till sjukgymnast var vecka och får nya övningar, fast jag måste göra övningarna var dag, och sedan bygger vi lixom på nya övningar hela tiden. Det fungerar väl ganska så bra ändå måste jag säga, dock ska jag inte till läkare förrän den 20 feb, lite lång väntan kan jag tycka men det finns inte så mycket jag kan göra åt det.

Annars har jag kommit tillbaka till verkligheten, först var jag lack för de, men nu har jag ändå det ganska bra om jag får säga det själv. Jag söker ganska mycket jobb, har börjat plugga deltid tyska, sökt en del vik-jobb på skolor. Planerar resa till Florida, träffa vänner etc. Jag menar, det är ju inte helt fel saker att se fram emot. Sen ikväll kommer Anna och hälsar på, massa mys där. Och sedan kommer ju Josse och våldgästar på trevligaste vis om några veckor. De ska bli sjukt kul de med! Ja, hade iallafall tänkt att jag kan kika in här lite från och till nu när jag ändå anser att jag har lite roligt att berätta ibland, och så får jag bli lite bättre med min kamera så det kan bli lite roliga foto ibland med. Vi får se. Ha en super lördag så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Anna Meissner

Kör hårt bruden, du fixar det! Om du får tid över får du förstås gärna kolla in läget norrut också :P Kram!!

2012-01-30 @ 11:30:11
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0