cheesecake!!

Oj så mätt jag är!! Nyss kommit hem från världens mysiga fika med lollo, lätt mitt nya favvo-fik! (: vi gick till ett ställe på lilla torg som heter Pronto. Det ligger typ lite i skymundan av alla andra lite större fik och restauranger men lollo hade vatt där och menade att de har typ världens godaste cheesecake så då får man ju prova på det hela ^^. och jag blev inte besviken!! Så god den var. Men bästa av allt var ju att sitta i nästan tre timmar och snacka med lollo. Tiden bara flyger iväg när man har trevligt. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord, vad som hänt i veckan, vad som händer i veckan, vad för planer vi har framöver tillsammans m.m m.m. Nu blir det en mysig söndagkväll, är dock väldigt trött och mätt så jag kunde gå och lägga mig redan nu :P hehe fast får väl stanna uppe ett tag till, få lite plugg eller liknande gjort.



Jag käkade en pecan cheesecake, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0