Resor

Jag har som tidigare berättat redan bokat resa till USA för den 16 mars till den 1 april, och igår bokade jag ännu en resa till usa i juni. och varför gjorde jag de kan man ju undra ?! joo, för att då tar Liz examen!!! Det ska bli så galet skoj att få åka till henne snart, för det är inte så långt tid. Idag stack iallafall mamma och pappa iväg till usa för att se när liz simmar big east, viktigt viktigt och jag är också lite nervis för man vill ju att det ska gå bra!! Så jag körde dem till tåget imorrse.

Ikväll kommer lollo hit och vi ska självklart kolla på kontoret som har permiär idag!! ett måste att se ändå, verkar skoj ^^

ha en härlig söndag!!


massa sol, bad och annat skoj väntar i florida, precis som det var i Australien :)

för två år sen, senast jag var hos liz, allt för länge sedan!!

Kommentarer
Postat av: Anna Meissner

Snyggaste kusinerna evah! miss u

2012-02-15 @ 10:32:17
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0