29.04.2012

Tjosan, här går tiden fort. En månad sedan senaste inlägget, och då var jag fortfarande i usa, härliga tider. Men sanningen är ju att snart ska jag ju faktiskt tillbaka dit. Den 3 juni för att vara exakt. Sedan sist har det hänt en del, mest jobbar jag en massa, och det är skoj. Skola, turistbyrå och Bageri. En del dagar blir det till och med två jobb om dagen och imorgon blir det bageri från 10 till 18. och så är det ju faktiskt valborg så man kan ju inte sitta inne och häcka. mamma och pappa ska ut och festa så då får man ju inte vara sämre, så det blir att dra till lucy och se vart kvällen tar oss. Men jag menar hur fel kan det bli? jag är ju med luuuucy!! :D wiie.

Ja, när jag hinner så trycker jag in så mycket tyska plugg jag kan också, och träffa nära och kära och ringer även och skäller på Comviq, jag säger det, om ni ska byta operatör INTE comviq!! Den sämsta skiten som finns!! jag ska därifrån så fort det löst mitt tillfälliga problem, pallar inte med dem längre!! Sedan så sticker jag snart till Luke!! den 11 maj för att vara exakt och stannar i tio dagar, ska bli så galet mysigt. Jag gillar det att jag tar lite semester sådär då och då, det passar helt enkelt XD haha. Helt sjukt, men mitt liv är typ heeelt uppbokat fram till jag drar till usa den 3 juni, och ja, efter det med, hela juni också. Dock vet jag inte allt med jobb ännu, men det klarnar nog upp snart det med. Så om jag ska var ärlig så händer det inte såååå mycket skojsigt i mitt liv, eller jo det gör det. Jag har massa skoj i mitt liv, men inget sådär speciellt som skiljer mig från mängden, precis som jag vill ha det ^^ Idag var i´jag också och hälsade på mormor och morfar, mysmys och vi käkade de bästa kanelbullarna som tillverkas på denna jord (efter mammas då ;) ) men det passade såhär en söndag. Fast det är ju kanske inte riktigt söndag för de flesta, tror många har klämdag och drar till stadsparken?!?! då tycker jag ni ska komma och hälsa på på St Jacobs stenugnsbageri, BÄSTA bageriet i Lund helt enkelt, och jag kommer stå där heela dagen och sprida glädje ;) haha. Nej nu är det läggdags, ett samtal med luke väntar, och så väntar elsas värld också, älskar den boken!! Måste bara se till att få tag på nästa bok också. Och ja, jag har inga roliga bilder att lägga upp, men kan ju visa lite saker som står på "sofies önskelista" för en kommande framtid, kanske efter nästa lön?? Man måste ju belöna sig ibland eller, vad tycker ni? Ha de gött

övertjusiga skor från Din Sko, ja de har fortfarande lite fint ;), längtar till mitt knä tillåter högklackat igen!!




Elsas Hemlighet, sista boken i triologin, nörd?? japp!


Finaste magtröjan!! Har suktat efter den i månader nu..


Ögonskugga för att kunna sota mina ögon ^^

Japps, det var allt för en trött sofie, nattinatti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0