Hejdå!

Så, som ni vet är jag på stor semester just nu och har superskoj! Och jag ska berätta om allt skoj om denna underbara resa för er som vill, dock har jag bestämt mig för att bloggen ska vila under tiden jag är här nu. För när jag kommer hem kommer jag visa allt bilder och berätta alla underbara historier för de som vill lyssna, detta betyder också att bilderna för facebook får vänta tills jag kommer hem, för hur skoj är det för mamma och pappa att se alla bilderna på storbildstv när jag kommer hem, om de redan sett allt?? nej det fungerar inte ^^. Ha de gött puss haj <3

Kommentarer
Postat av: papsen

buuuuuu, some teaser would be great..... ;-)

2011-09-22 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0