Cairns

Välkommen till Cairns! Nu är vi här, kom igår kväll. Resan gick bra dock några oplanerade snesteg på vägen, men det är väl vad man ska räkna med?! Igår blev det en tidig kväll. Idag var vi först ute på en mysig frukost i solen sedan kom Annie och vi stack till stranden och därefter blev det min överraskning till Luke - Bungy Jump, och jag gjorde det!! Trodde jag skulle börja gråta när jag stod där, tillslut fick han som höll mig säga att jag var tvungen att hoppa XD haha. Fast vad spelar det för roll, jag gjorde det!! Ikväll ska vi hem till Annie och käka middag :) får se vad morgondagen har att bjuda på (: vill också påpeka att jag just nu sitter (klockan åtta på kvällen) i shorts och linne utan att frysa, fråga är de, när gjorde jag det sist ?? haha, sköna liv!!
(bilder finns på facebook :) )

Kommentarer
Postat av: Liz

det gjorde jag igårkväll eftersom du frågar. Vi är avundsjuka nog för dej att va skadeglad...

2011-09-21 @ 16:21:32
Postat av: Liz

oj haha läste fel trodde det stod "när gjorde ni det sist?"

2011-09-21 @ 16:23:15
Postat av: Anonym

vädret låter härligt. PRecis när vi börjar krypa in och bylta på oss varmare kläder...Puss från din mammam

2011-09-22 @ 07:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0