16/9/2011

Oj så fort allt går, redan 16 september, idag är det skidskolpartyt, två dagars jobb, fyra dagar till Carins, 36 dagar till jag kommer hem. Hur galet är inte allt detta? Ännu en skidsäsong går mot sitt slut.. Idag var det inte mycket jobb, jag fick dock två timmar på morgonen sedan blidde det lunch och sedan drog jag hem, nu ligger jag och lyssnar på radio och tar det lite lugna fisken innan jag måste börja göra mig klar för kvällen. Kommer säker bli kalas kul! ska verkligen försöka vara bättre med min kamera ^^ har dock varit hyfsat duktigt nu de senaste dagarna, men det tar en sån galen tid att ladda upp dem med detta kassa internet vi har här så pallar inte riktigt ladda upp den. Kanske imon om jag känner att jag har extra tid över, haha, ofta jag kommer ha det XD måste börja packa så smått nu, som det ser ut så kommer vi lämna Falls natten till tisdag, ta tåget till Melbourne och vara framme vid halv åtta tiden, sedan fixa lite småsaker där för att sedan flyga till varma Cairns klockan tre, wiii :D! just nu säger väderleksrapporten mellan 20-30 grader dagligen, har ni inte börjat få höst hemma nu?? haha, nu e jag lite skadeglad ^^ men det är ok tycker jag XD. Ha en super fredag, för det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: papsen

ha de kul å lycka till!

2011-09-19 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0