Underbara gårdag med underbara människor.

Gårdagen började med att jag var upp i ottan, kanske att överdriva liiiite, men de va tidigt för en lördag ^^. Bakade sccones till mamma, fixade morsdag-frukost igår, då jag sov hos lucy inatt. Sedan fick hon också sin present av mig och Liz som var 2 underbart goda ostar och en marmelad från Bengtssons Ost. Sedan var det bara att ta på sig trädgårdskläder för att klippa gräset. När jag har gift mig och skaffat hus och huset har gräsmatta så ska jag avskriva mig jobbet att klippa gräset så fort jag kan!! Det är INTE roligt kan jag säga :P hehe
Sedan lagade jag och mamma mat till kvällen. Nyköpt lax från fiskboden med fetaost, äpple, citron och oregano, men en stor sallad, rotfrukter och sparris. Blev superduper gott!! ^^

Vid sjutiden kom Sofie, Lucy, Lollo och Jessi. Tog en fördrink (Aperol såklart ;) ) och snackade, det är så himla roligt när vi kan träffas alla samtidigt!! Man har alltid massa snacka att ta igen ^^. Lite senare kom också emma och joinade oss. Så kvällen bestod av god mat, massa snack och supertevligt sällskap, kan en lördag bli bättre? Jo, det kan den!! Lite senare drog jag Lucy Jessi och Lollo ut och dansade!

En helt underbar Lördag helt enkelt. Hoppas ni hade en super lördag också :)!
Lite bilder från gårdagen :)

Mammas morsdag-present

Sofie

Emma

Lollo och Jessi, i väntan på tåget. Det regnade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0