Lista - Utmaning av Soofia

Blev utmanade av Sofia som själv har fyllt i listan. Och idag är det ju söndag, och jag ligger halvt död i sängen (berättar om underbara gårdagen senare ^^) så varför inte ?

LISTA

 


Matvanor:
Bästa maträtt? Nästan alla antipasti-rätter och tapas såklart.
Bästa efterrätt? Måste nog säga mammas hemmagjorda kanelbullar, funkar i alla väder!
Bästa dryck? Mjölk
Hatdryck och maträtt? Tror inte jag har någon direkt hatdryck.. maträtter finns det många XD
Bästa alkoholdryck? Aperol, Lätt !
Använder du smör på smörgåsen? Ja
Smågodis eller färdiga påsar? Lösgodis som jag får plocka själv!! (Inte plockat av pappa, för han tänker inte på att handla tillräckligt med choklad XD)
Bästa soppan? ABC-soppa
Favoritglass? Häagen-Dazs

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? hmm. ingen aning faktiskt, men inte så mkt skulle jag tro. Mer nu när jag är hemma än jag gjorde i Österrike iaf ^^
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? shorts
Favoritfärg på kläder? Vitt, svart, marinblå
Favoritfrisyr? Hollywood-lockar
Bästa mönster? Randigt
Bästa accessoar? Armband
Underkläder? Spets
Hatplagg? Tröjor utan passform, inte vanlig träningströjor, för de ska vara så. Sådana tröjor som "ska" ha passform, men är helt misslyckade så det ser ut som man har en säck på sig. Ej ok! ;)

 

 

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Timvikare på dagis + Skidlärare under säsong
Vad vill du bli? Lyckligare än vad jag är nu (om det går?)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Oh Ja!!! :D
Är lönen viktigast? Nej

 

 

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Ja
Vart åker du helst på semester? Bergen
Bästa klimatet? Strålande sol, minus 3 och orörd nysnö
Hemmafest eller krogen? Båda

 

Så, då ska jag utmana någon tillbaka då, eftersom jag inte tror så många läser min blogg, och de som läser som också har blogg är ännu färre så blir det inte så många att utmana ^^. Men Josse, Liz och Anna, Have Fun !
Sofie och Sofia, aaaaaaaaaa (Frankrike 2010)

Kommentarer
Postat av: sofia

SS-popgrupp!

2011-05-30 @ 21:02:26
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0