9 Maj 2011

Solen skiner, så idag är en mycket bra dag! ^^ Det har den ju gjort hela helgen också, och min helg har varit helt underbar! Efter jobb i fredags så stack jag direkt till Västerås. Där väntade kusiner moster och morbror.

Lördagen bjöd först på cirkelträning med Josse och Ninni och sen en heldags shopping med Josse. Avslutade shoppingen med subway vid hamnen. En helt underbar dag med massa fina fynd för oss båda! Därefter bjöds det på supergod middag med förrätt, varmrätt och efterrätt, följt av spel. Bara för att berätta så vann ju faktiskt vårt lag som bestod av mig, Josse, Ninni och pappa. Söndagen började med en underbar frukost, nybakade scones. Sedan var det bara att packa in sig i bilen, åka 7 timmar och sen var man tillbaka i underbara hjärup.

Idag har jag jobbat under dagen, dock bara till 14 så det var superskönt. Och solen gjorde jobbet bara bättre, då vi är ute i princip hela dagen med ungarna (: ! Sedan tog jag cykeln till Lund, bytte lite kläder och sen till tandläkaren. Så nu är min lilla "glugg" lagad ^^. Nu är det bio med mamma som gäller, mysigt ! Längtar efter att se denna filmen med.

Ha en super dag!

Kommentarer
Postat av: Jusefin

Saknar dig redan Sofie! Grym helg hade vi & jag hoppas på en snart igen, haha. puss på dig!

2011-05-09 @ 18:05:36
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0