24 Maj 2011

Tänka sig, det är redan den 24 maj, vilket innebär att det är 8 dagar till Dori kommer, 14 eller 15 dagar till Luke kommer, 21 dagar till Liz kommer hem och 25 dagar till jag åker till Australien. Så datum att minnas;

- 2 Juni, Dori
- 7 eller 8 Juni, Luke
- 14 Juni, Liz
- 18 Juni, Australien.

Massa roligt att se fram emot måste jag säga. Men det är ju galet hur fort tiden kan gå. Idag är det inget jobb, ska till Malmö och göra en rolig sak idag dock, ska bli spännande ^^. Imorgon ska jag jobba i Alnarp och ska föra detta en vecka fram, skönt att ha lite säkert jobb.

Nu ska jag ringa lite samtal och fixa lite nödvändiga saker som jag sagt till mig själv att jag måste göra... bull, men måste ju göra.
Två bilder på Liz och mig, lika bilder, olika tillfällen. Vad tycker ni, har vi förändrats ?
Axamer lizum 2002


Fiss 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0