21 Maj 2011

Solen skiner och jag har tillbringat hela förmiddagen utomhus, med en bok, filt och kudde. Det är som sommar! Helt underbart, man måste ju passa på nu när man snart drar till vintern igen. För tillfället gör jag inte så mycket, bara tar det lugnt här hemma, nästa vecka är det jobb som gäller igen. I alnarp ska jag vara, det blir nog skoj :)! Ikväll är det besök av farbror som står på agendan, även säsongens första grillade pizza, mumma på den!!! Efter en veckas jobb kommer sedan Dori och hälsar på och sen kommer Luke och sedan Liz och sedan drar jag till Australien, shit vad tiden går fort!!

Nu ska jag iväg till gymmet och svettas los, det känns bättre att göra träningen inne nu, för man svettas ju bara av att gå i solen nu, då pallar man inte sticka ut på en lång löprunda ^^. Hade dock inte varit helt fel med ett simpass ute i sege nu heller.. det är sådana här dagar som man saknar simningen aningen måste jag erkänna. Härliga tider de!


DM 2009, som jag bara vill tillbaka där just precis nu!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0