04.05.2011

En vecka, sen är det London!! Ska bli så galet skoj, längtar massor! Just nu jobbar jag bara, och gör lite annat. Igår när jag slutade tidigare passade jag på att få lite ärenden fixade. Har dessutom varit litta sjuk de senaste dagarna, och har inte kunnat träna. Men idag så drog jag ner till gymmet kl 06.35 (lite stolt ;) hehe) och tränade. Sedan drog jag iväg till jobb, började inte förrän nio och jobbade till kvart i fyra. Imorron ska jag först till läkaren innan jobb sedan väntar en fika med Lollo, massa skoj där. Sedan på fredag drar jag till västerås för helgen umgås med släkten och på lördag ska jag och Josie ut och shoppa, oh yes!!! Det behövs kan man säga ;) ^^.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0