Tummen upp!!

Idag är en mycket bra dag! Det var litta jobbigt att stiga upp idag, då vi har träning och jag måste vara vid skidskolan redan klockan åtta. Men jag menar, jag går upp för att åka skidor, hur illa kan det bli??? Så idag åkte vi offpist, inte min starka sida, och jag gjorde en mängd vurpor, en speciell som redan har spritt sig mellan folk, uppsi. Nu vet iallafall folk vem jag är, om de inte redan visste det^^hehe.
Idag har varit en mycket solig dag också, och mina ungar blev hämtade i tid till lunchen, så jag hade gott om tid med mina lunch-ungar och det var skönt! På förmiddagen åkte vi ankarlift och ingen trillade av *stolt* och sittlift och lite svårare backar, och de var superduktiga så jag tog det litta lugnt med dem på eftermiddagen och körde bara Ladis en gång (lätt och lång pist, som ungar ofta gillar), sen var det dags för Tanzalarm med Berta, alltid populärt med.

Efter jobb gick jag ner och skulle ställa undan mina skidor och möttes av en glad överraskning, TACK LOLLO!!! <33 har dock inte öppnat det helt än, för det är en födelsedagspresent, och jag fyller ju först år om en vecka.

Dessutom snackade jag med Liz igår, det var superkul att vi kan planer allt vad vi ska göra när hon mamma och pappa kommer, den veckan kommer äga stort! Love It!!

Ikväll är det självklart kvällsskidåkning som gäller, Flo har K2 och jag har K3 vilket innebär att vi behöver lite tid för oss själva i pisten och åka fort !! Kommer blir grymt, sedan Night Flow och utgång, det är ju tisdag!

och tack mormor för mailen, ska svara snart (:
Seee Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0