Trotter!

Oj vilken dag. Jag har varit sjukt seg, inte bara i kroppen utan i huvudet ocksa. Sedan nar man har en hollands tjej som vagrar sluta snacka, och man forstar anda inte vad hon sager, gor inte dagen lattare. Menmen, det som ar bra nar man har K6 ar att inte behover snacka utan man kan bara aka ovarallt med dem, chillpastill.

Men dagen avslutades bra, efter prisutdelning med mina ungar sa fanns det ett par mycket givmilda foraldrar som tyckte jag fortjanade lite extra for att deras barn uppskattat att aka med mig, det gillar vi starkt ^^.

Efter jobb gick jag och luke och bokade bord pa Dolce Vita, ska dit och ata middag med ett par vanner imorgon kvall, och fira min fodelsedag. Kommer bli en bra avslutning pa veckan! Dessutom ar det ju sista dutchweek (hellweek) nu, sa det maste ju ocksa firas. Dock kommer det inte va lugna gatan nasta vecka, vilket iof ar bra, for jag vill jobba sa jag kanske kan fa lite ledigt nar mamma pappa och Liz kommer om 2 veckor. Langtar!

Ikvall vet jag inte vad som hander, an som lange har jag bara legat och sovit, val behovt ^^. Vi far se vart kvallen tar oss.

Ha de bast! (:

Svar pa kommentarer
Liz: Nej, du har sa ratt, ratten ar pa fel sida!
Jessi: Tack ^^, ja, tror faktiskt vi kommer hem nastan pa samma dag!! Langtar massa efter er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0