Nattinatti

Ses i Australien. Så nu ska jag hoppa i bingen, sista gången i min egen säng på ca. 5 månader. Alltid dagen innan jag ska sticka iväg för en längre tid så börjar jag alltid fundera, är det här verkligen en bra idé? det vore ju lättare att bara stanna hemma, här är allt tryggt och bra! Men det har ju alltid gått så bra, och som jag kan minnas har alla mina resor varit väldigt lyckade. Så Falls ska bli grymt, men shiiit jag e nervös nu ^^ fast det är väl både försåtligt och ok kan jag tänka mig.

Har iallafall haft en supermysig kväll med systeryster. Käkat tacos, lyssnat på Joseph, käkat godis, kollat film, gamla bilder etc. etc. Ja, en mycket bra sista kväll. Men att bara få tillbringa tre dagar med henne på en hel sommar är inte ok! Vi ska ju ha den perfekta sommaren tillsammans, men vänta bara! Sommaren 2012, innan jag ska börja plugga, och hon är klar med sitt (lite avundsjuk där ja, jag har fyra år att "se fram emot" och hon är klar, hur rättvist är det på en skala ? :P haha ) iallafall, då kommer vi ha en awesome sommar tillsammans och sedan hoppas jag vi kommer att se mer av varandra!! Och hon ska ju unbedingt ner till fiss igen!!

aja, nu räcker det för mig. Nattinatti
Resterna av en myskväll med systrarna Hansson ^

Kommentarer
Postat av: Liz

Haha du! Sjukt rättvist med tanke på allt skoj du har haft efter gymnasiet och med tanke på att jag bara gått från studier till studier. Bara satt du veeeet alltså!! Och den gemensams bloggen? Frågade du josse?

2011-06-20 @ 23:25:27
Postat av: Liz

Haha du! Sjukt rättvist med tanke på allt skoj du har haft efter gymnasiet och med tanke på att jag bara gått från studier till studier. Bara satt du veeeet alltså!! Och den gemensams bloggen? Frågade du josse?

2011-06-20 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0