Hemma hos Cass :)

Nu har jag kommit hem till Cass. Luke kom till hotellet imorrse, 2 timmar försent :P, och vi gick och käkade en helt underbar frukost. största buffén du kan tänka dig. till och med belgiska våfflor, mumma ^^höll oss mätta hela dagen. har fått småsaker fixade, somnade på starbucks. Men tycker det var försåtligt, för jag vaknade klockan fyra i natt av att några i mitt rum började snarka i takt.. sedan kom Cass och hämtade oss och nu sitter vi och halvsover framför tv, klockan är halv nio och ja, vi e liiite trötta. Jetleg säger jag bara!

Blir en tidig kväll så kommer vi nog rätt på det imorgon, då väntar Melbourne med Cass. Ska bli mys :)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: papsen

Leg är väl lag, men ögon går väl i kors när du är så pömsig, sov sött.....

2011-06-21 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0