4-3-2-1-LÖRDAG!!

Hallihallo,

Det var ett tag sedan nu, men har haft många bollar i luften och då blir det inte en prioritet att skriva här :P menmen. Ligger helt död på vår stora fina röda soffa nu och kollar sporten, aldrig fel :). Under veckan så har Luke varit här, vi har haft massa roligt för oss. Vi var på studenter Jacobs och Axels, var superkul att träffa alla igen! Sedan var vi på äventyr och åkte och kikade på Nimis, för er som inte vet vad det så är det som en stor lekplats för vuxna kan man säga haha ^^. Det är en man som heter Lars Vilks som bestämde sig för att ta allt bråte som havet sköljt in plus massa annat bråte och bara bygga ihop det. Om ni inte kikat på det är det verkligen något jag kan rekommendera ! Efter Nimis åkte vi sommarrodel, sjukt kul det med! speciellt när man har provat det en gång och sedan är det bara att gasa allt man kan!!! Jag lyckades tappa min mobil på banan, uppsi, men gud va på min sida (TACK!!) för den klarade sig utan skador! Jag lyckades faktiskt åka fort dock, inte lika fort som luke, men han har ju liiite bättre förutsättning än jag ^^.

Vi hann även med att dra till Ven och cykla tandem, vädret var helt perfekt och det var supermysigt. Kvällen tillbringades dels på en supermysig tapas bar som heter Plocke-Pinn (Kan verkligen rekommendera den resturangen, ligger i malmö inte långt från möllan) och sedan drinkar på TGIF med tjejerna & co.

Idag sov vi ut, länge och väl. Sedan tog vi cyklarna och drog till Lomma och käkade på fiskboden, deras räkmakor är guld! Sedan blev det hem, tåget till malmö och tillsammans med pappa drog vi till Kastrup och hämtade liz, äntligen är hon hemkommen från Usa, med lite problem påvägen, såklar :P. Men nu är hon här!! Jag och Luke drog dock snabbt in till Kph och promenerade omkring på ströget och sedan blev det tillbaka till Kastrup och vinka hejdå till honom. Men vi ses ju om mindre än en vecka, dock på en annan kontinent. Läskigt men skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0