Försenat

Lite försenat inlägg tackvare mitt icke fungerande internet, bättre sent än aldrig dock ^^

God eftermiddag, för er i alla fall. Här är klockan snart nio på kvällen. Luke har blivit sjuk, förkyld och värsta halsont så det är inte bra för jag vill verkligen inte bli sjuk!! Idag var en annorlunda dag, vi hade så kallat Windhold. Det innebär att det blåser för mycket för att ha liftarna öppna och vi måste ha lektion nere i Village Bowl, svårt att förklara vad det är, men i alla fall, vi hade lektion där. Det innebär att vi håller lektion på vägen (som har snö på sig såklart ^^)  och sedan finns det en lift, gully, som alla använder vilket innebar att vi på förmiddagen hann ta tre åk på 2 timmar och på eftermiddagen hann med 2 åk på två timmar, illa illa, fast man kan inte göra så mycket. Dessutom hade jag en tjej i min grupp som är galen, om jag får säga det själv. Hon gråter och skriker för allt, och det är inte lite lugnt skrik det är skrik som om någon gjort något riktigt taskigt eller som hon har gjort sig galet illa. Det är inte ok! Och jag har sagt till henne jättemånga gånger och har till och med behövt ta upp det föräldrarna, vilket jag helst undviker, då jag alltid tänker att de är här på semester och vill bara ha en skön sådan och inte höra negativa saker. Men detta är inte ok, för hon förstör för hela gruppen då jag måste lägga så mycket energi på att säga till henne, och vi måste vänta till hon är klar med sitt utbrott. Ja, om det är några trevliga föräldrar som läser min blogg och vill ge mig några tips, så gääärna ge mig några ^^. Annars mår jag super, lite trött idag så det blir en lugn kväll, igår var det kalas för sara, vilket innebär punchparty, berättar senare vad det e, kommer säker bli fler under säsongen J Jag hoppas även på att komma ner från berget denna helgen, handla mat och viktigast av allt se Harry Potter. Kan knappt vänta !! Hoppas hoppas det fungerar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0