2 veckor i Australien

Hallihallo 

Igår hade jag först en mysig lördag (efter jobb) och därefter drog jag ut med lite folk. Var väldigt roligt! :) Idag har jag haft cockatoos, det motsvarar K4:or i österrike. Det var skoj, 8 ungar på förmiddagen och 5 på eftermiddagen. Dock var vädret inte underbart, regn och rusk stod på schemat. Hoppas det blir bättre imon. Idag har jag dessutom varit supersugen på choklad, och eftersom vi var tvungna att handla mat så passade vi på att handla lite choklad också ^^

btw. mamma och pappa om ni läser detta kan vi skypa imon?

ha en mysig söndag (:

Kommentarer
Postat av: papsen

Vilken tid? Swe tie asså

2011-07-03 @ 23:41:37
Postat av: Sofie

Så snart ni kan :)? om en timme?

2011-07-04 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0