Hyjedamig

Eller hur det nu stavas. Har lyckas bli lite sjuk då, min röst är inte den bästa och när man dessutom måste tillbringa dagen med 12 barn, som inte alltid vill vara tysta när man ska förklara vilken lift man ska ta och vart de ska hoppa av, blir det inte heller bättre. Undra varför.. ?? Aja, inget illa om mina barn, de är alla underbara och jag vill inte ge upp nån av dem ^^hehe man blir som en liten mamma till dem. Men jag är ju också med dem 4 timmar om dagen i 6 dagar, så ja. Man lär ju känna dem ganska så bra. Och när de är, som mina barn, mellan 5 till 7 år vill de gärna berätta massor för en. Skolan, lärare, dagis, mat, föräldrar, syskon, husdjur och djur i allmänhet. Ja, det finns nog inget slut. Hahaha.

Idag hände en ganska rolig grej dock, när jag skulle gå till Krisma för att möta upp lite folk (hade varit i Hexenalm med päronen på lite after Ski) så såg jag en av mina skidskoleungar och gick dit för att säga hej. Så var två av mina barn där med sina föräldrar och så ville de fota och massa sånt, och jag bara, de e klart! De två barnen är typ de sötaste, och så pratade de om hur bra de tyckte allt var och hur roligt Fabian och Isabel tyckte det var i skiskolan ect. Då blir man ändå helt glad och ja, de gör att man vill jobba igen, trots sjukdom. Jag menar, om du kan komma på ett jobb som är bättre än mitt så snälla berätta. Men jag tvivlar på det ^^

Dock har jag lite hemlängtan, inte till Sverige i sig så, utan efter alla mina underbara vänner. Önskar att ni kunde komma hit och få se hur underbart det är här. Får lura ner Lucy & Lollo så de där sig åka skidor ;) hehe. Och Anna, så kan jag lära dig åka med stavar! och alla ni andra, Emelie, Sofie, Jessi, Kristian Emma Felicia Anna Josse etc. etc. För jag vill ju inte lämna mina underbara vänner här heller ju ^^ ah, livet är inte lätt :P
Ikväll blir det inget Ladis för mig. Utan underbart umgänge med Film. Doris pojkvän har kommit nu också, så vill ju träffa honom med (:

Wiedersehen. !

Kommentarer
Postat av: Liz

jag då?? jag saknar iallafall dej och tycker du ska komma hit!

2011-01-07 @ 01:47:01
Postat av: Anna

Haha ja det är på tiden att jag lär mig åka med stavar ;D

2011-01-09 @ 12:03:10
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Lucia

haha och det hade varit på tiden att jag hade åkt skidor :P saknar dig galet!

2011-01-12 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0