GOTT NYTT ÅR!

Heeej !

jag mår sååå mycket bättre än jag förtjänar idag, men det gillar vi! Igår var en mycket trevlig kväll som började med en trevlig middag med massa trevliga människor, god mat och drinkar. Därefter drog vi vidare till Hackles där det blev ännu mer drinkar dans och massa annat. Lyckades även få prata med Lucy vilket var överbra!!

Idag var nog den bästa nyårsdagen någonsin! Solen sken hela dagen, inte ett moln på himlen så jag knackade på dörrar och fick med folk till backen. Där träffade jag även mamma pappa björn och elisabeth som kom idag och ska stanna i en vecka. Gissa om jag är glad! En mysig lunch i backen, övervacker utsikt.

Kvällen har jag tillbringat med i ladis och käkat middag en päronen och fick även julklappar. Fick en bok om Håkan, TACK! Och sen fick jag en Iphone!! Fick dessutom massa annat, bland annat en stekspade, nu blir det stekt ägg!

Imogon är det k4 som gäller, härligt. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anna Weström

Gud va härligt det låter!

Hälsa mamman och pappan och fortsätt må bäst! kram

2011-01-02 @ 18:03:25
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0