20°C

Japps, solen skiner här och vi har mer än 20 grader i byn, 17 grader i backen. Det är som sommar i Sverige, det är helt galet! Så iallafall så har jag denna veckan fått jobb så jag är glad, det är k1 vilket betyder nybörjare. Men eftersom jag råkar känna denna veckans Einteiler mycket bra så har jag fått turen att få större ungar, och idag på eftermiddagen kunde vi till och med gå ut och åka Bertas Lehrnfahrt, vilket är mycket bra. En av dem stod nämligen på skidor för första gången idag och de andra hade jag haft dagen innan och de klarade att ploga och stanna idag. Man blir helt stolt ^^.

Idag hade jag även lunch-barn, så jag och dori satt och chillade på kinderplanet. Det är inte alls mycket folk där nu, så det är överskönt. Jag hade 2 lunch-barn och Dori hade 1 så vi hämtade käk till dem och till oss och ja, sen är det bara att sitta där och chilla. Dessutom så får man gratis mat och vem tackar nej till det ?! Vi fick dessutom en mycket god efterrätt idag, inte illa det heller ;) hehe. Sen efter vi hade käkat så kröp en av mina ungar under bordet och sedan upp till den sidan som jag och Dori satt på och kröp upp i mitt knä och menade att nu var det dags för att sova lite, hur gulligt är inte det på en skala?? Mina ungar e så söta!!

2 Coolingar innan mötet, som för övrigt var 09.15 och solen gassade redan

Dori vid lunchen med min unges coolaste solglasögon. Äkta Ray-Ban i Lila, jag är avis!!

Luke på väg hem från jobb, härlig snö ?! nooot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0