Still alive!

Oj sa fort tiden gar! Det har nästan gatt en hel vecka, jobb vecka da, ja nästan en vecka sen jag skrev ocksa, sorry. Sitter pa skidskolan och har lunch just nu, vilket begränsar min användning av bokstäver, som ni kan se och första i hope. Hoppas alla som haft sportlov har njutit av det, och de som har sitt att komma njuter extra mycket denna veckan. Jag kan tala om för er att vi märker att det är sportlov här nere. Jag har haft K6 denna veckan, underbart för man kan aka överallt med dem! Jag började med 12 barn i min grupp, 12!!! Det är sjukt mycker. Men jag är väldigt tacksam att de kan bära sina skidor och stavar själv, resa sig upp när de trillar och till och med kan aka en och annan svart pist. För er som inte vet har vi grupp 1 till 7, där 1 är helt nybörjare och 7 är vädligt väldigt bra, och da kan ni första att jag är nöjd med mina K6:or. Idag har vi tillbringat förmiddagen pa snowblades, för de 12 ungar som jag hade i början av veckan är nu bara 3, vilket jag tycker är väldigt väldigt skönt! Nu i eftermiddag ska vi aka till airbagen pa nordseite, de är helt galna i den, jag är glad att nagon maste ta deras stavar och hjälpa dem ut när de landat, för da kan inte jag springa hehe ^^.

btw maste jag berätta om en unge jag har nu Ivan, han är sa sjukt rolig! Han är en lite retsticka och gar de andra barnen pa nerverna, och jag maste säga till honom pa skarpen ibland, men han är sa rolig, ni anar inte. Egentligen vill jag bara skratta at honom haha. men det kan jag ju inte hela tiden när han är en retsticka. Harda bud helt enkelt. 

Denna vecka har jag inte gjort mycket mer än att aka skidor, när man har en san bra grupp som K6:or och det dessutom kommit nysnö sa är man helt död efter en dag pa jobb att man helst bara vill krypa ner i sängen och sova. jag har även lyckats dra pa mig en liten förkylning som maste bort, för vi har 2 veckor kvar av dutch-week och da har du absolut ingen tid att vara sjuk! Dock kunde jag ju inte motsta att ga ut i tisdags efter Nigh Flow, det var ganska skoj, fast ALLDELES för mycket holländare, det var galet i Hackl's, jag menar vem gar ut i sin uniform till Hackl's ?? Dumkopf säger jag bara (När du e här Liz kommer det inte vara ett problem, da är det bara vi normala människor här och da är det kul!! ;) hehe)

Ja, den bästa nyheten jag kan ge är att mamma pappa och liz kommer och hälsar pa!!! längtar galet mycket till det! men samtidigt vet jag att när de kommer är min tid här nästan slut och det gör mig lite ledsen, kommer sakna alla människor och mitt liv här, men jag kommer ju tillbaka igen, i hope ^^. 

oj nu blev det ett jättelangt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt ^^. ikväll blir det iallafall en lugn kväll, ska nog laga mat till pojkvännen (ja, jag ska laga mat ^^ ) och sedan blir det mys framför lejonkungen, säkert lite choklad ocksa, för vi är bada chokladfreak ^^. Men av nagon anledning gillar han inte min favvo med russin och nötter i, illa.. haha :P

aja, ha det bäst och en trevlig helg

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0