Måndag = Sol = Glass

Hallihallo alla glad! Hoppas allt är bra med er, jag mår faktiskt mycket bättre nu både fysiskt och psykiskt ! (:
Igår var det inget jobb så då åkte jag och Dori till Serfaus och käkade brunch, mycket mycket gott!! Sedan så när jag gick till jobbet idag hade jag fortfarande inte fått något, så Martin (chefen) sa till mig att åka över till Sonnenbahn Mitte, och när jag kom dit fanns fortfarande inget så då skickades jag tillbaka igen. Och med dagens tur så fick jag ta över en skidlärare som heter Nikis grupp, för han är sjuk. Han hade 8 ungar K4, 7-8 år, 5 ungar till lunch. Hur bra är inte det på en skala ?!?! det är helt perfekt, och alla ungarna kan åka superbra, de bara följer efter mig. Så idag är jag superglad, och vi har dessutom haft perfekt väder och jag fick pizza till lunch, och dagen avslutade vi på sonnenburg med glass, mysigt gånger tusen.!! detta är livet! Det perfekta livet alla vill ha ^^ Hoppas ni har det bra där hemma.
Dori i Serfaus
Julia och jag vid Sonnenburg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0