Här händer det grejer..

Så, en liten uppdatering på vad som händer i mitt liv här. Känner att jag har varit litta kass på det. Just idag hade jag privat med mina tre danskar på förmiddagen och på efetrmiddagen hade jag inget så då drog jag och Dori upp till Bergdiamant och delade på en Germknödel, alltid lika gott (: Fast hon fick äta fyllningen helt själv! hehe har inte kommit så långt i mitt liv att jag gillar den än. Därefter tog Dori liften ner och jag drog några åk i backen med mina nya skidor, det är grymma. Love Them!! Imorrse hade vi också träning, det var kul. Vi hade slalomträning, har aldrig gjort det innan, min tränare menar hela tiden till mig att jag måste lägga mer vikt på bergskidan, jag vet att jag måst det men det är lättare sagt än gjort. Får öva på det ikväll när jag och Flo åker nattskidåkning. Det ska bli kul!

Igår var det ju alla hjärtans dag, vilket jag firade med min underbara pojkvän (: Han lagade middag till mig, kinesiskt. Hur gulligt som helst, för när vi var i Innsbruck i lördags snackade jag om att det var så länge sedan jag åt kinesiskt och vi borde gå och äta det någon dag ^^. Sedan så fick jag lite presenter i form av lindkulor (mina favoriter ! ) rosor och ett armband från Thomas Sabo. En perfekt kväll helt enkelt !

Denna veckan är dessutom en upptagen vecka. Det är Doris sista vecka, hon åker hem tidigt söndag morgon. Så detta har jag att se fram emot:
Tisdag = Nattskidåkning, Night Flow, Utgång
Onsdag = Bio med Dori Fabienne
Torsdag = Rodelabend, och innan det går vi och käkar raclett på Möseralm mumma!
Fredag = Midseason Party, vilket innebär att skidskolan bjuder på allt, inte illa måste jag säga!
Lördag = Wellness på dagen, avslutning/födelsedagsmiddag för Dori.
Söndag = Dutchweek börjar =S

Det var allt för mig den här gången
Wiedersehen
Om någon inte vet vad Germknödel är så..

Armbandet jag fick (:

Så här fint hade Luke gjort det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0