GRATTIS LIZ!!!

I natt, lokal tid i europa, sa simmade min syster in som första person i kaklet pa big east 50fr. För de som inte riktigt förstar vad det innebär sa kan jag säga att det är stort!!! SJUKT STORT!!! Det är sa bra att jag hoppade av glädje när jag fick veta det och väckte min rumskompis, uppsi, lite illa för hon änligen hade ledigt. Men jag ska gottgöra det nagon dag (: Sa idag gar jag bara runt och ler och är lycklig !

Idag sa har jag jobbat pa förmiddagen, jag var berta. Hahah det var varm kan jag tala om, men ända ganska kul. Ungarna blir helt i extas när man kommer, och vill krama pussa och göra high five. haha söta som fa. Fick till och med en liten berta-nyckelring.

Nu pa eftermiddagen vet jag inte vad jag har, för tillfället inget, och inte för att vara negativ sa ser det inte ljust ut da det inte är särskilt manga som bokar en privatlektion pa fredagseftermiddagen. Ikväll är det Midseason-party. Dann gehts los!! haha det ska bli vädligt kul iallafall. Skidskolan bjuder pa mat och dryck, assa, om man tänker efter pa allt vi far av skidskolan sa är de sjukt schyssta mot oss. Sa jag är nöjd.

Igar sa jobbade jag ocksa bara pa förmiddagen sa da tog jag och julia möjligheten att pröva snowbike. Det var ganska kul faktiskt, fast jobbigt i liften. De är sjukt klumpiga! well well. Nu ska jag kika in om det star natt pa nr 23, kanske har nagon bokat mig (;.

Over and out


Om nagon inte vet vad snowbike är.

Btw. Jag sitter pa min lunch i skidskolan, alltsa en tysk dator, vilket innebär att man inte har alla bokstäver. Sorry.Ds


Kommentarer
Postat av: sofia

aa visst var det! Blir så sugen på att åka igen på en liknande resa :D Men du har det väl sådär härligt mest hela tiden nu där nere! :P Lyckos dig :) <3

2011-02-21 @ 20:35:50
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0