Disney night!

Igarkvall blev det en chillpastill kvall med pojkvannen, inte riktigt som planerat. Dels for att det inte fanns nagon pesto som jag raknat med och dels for att vi inte kunde hitta nagon vinoppnare. Men maten blidde god iallafall (:! Sa jag luke och jack hade en disney kvall istallet for att dra ut, sag lejon kungen och sen herkules, men vi somnade alla till herkules, vaknade vid ett tiden och da var filmen redan sluta. som det kan ga.

Imorse blev det en lugn morgon och vi bestamde oss for att gora vafflor, med vi har inget vaffeljarn har sa det blev i en toaster istallet, och hor och hapnad det blev gott!! Sedan drog vi ivag till backen, det har varit jatte fint vader idag sa vi kunde inte stanna hemma som jag onskade ^^ Ikvall ska vi dock hitta en vinoppnare och luke bestamde att idag bjuds det pa hamtpizza och jag menar, det tackar man ju inte nej till. Snart borjar en ny vecka, har inte fatt nagat sms sa vet inte vad jag har an, men kommer val  runt sju tiden kan jag tanka mig.

Over and out.


vara sag nasta ut sa ^^ haha not

Kommentarer
Postat av: jusefin

Åh vad mysigt det låter! hoppas du får en härlig vecka, imorgon åker även jag iväg till backarna WOHOO!!!

2011-02-26 @ 19:17:24
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0