11/2-2011

Hallihallo

Ännu en vecka har gått, och jag har haft en super grupp som resulterade i bra med dricks ^^ alltid kul att sluta en jobbvecka så! Hade dessutom ett litet kärlekspar i min grupp, men lite svårighet med distansen då ena bor i schweiz och den andra i tyskland, men så sött det var! 7åringar hade jag denna veckan. Det var så härligt, hade lunch hela veckan med, de åt sen gick de till bion och jag gick ut och njöt av solen med de andra, hur perfekt är inte mitt liv? Ikväll drar vi först iväg till Ladis för att se någon film och sedan åker vi vidare till Hackl's för att spendera våra drick, jag gillar fredagar! Dessutom snackade jag nyss med min syster och det gjorde mig jätteglad (skulle sagt över, men det gillas inte av alla ;) hehe) så nu är jag på topp humör och ska göra mig klar för att dra iväg. Hoppas ni har en super kväll och helg.

Btw. så är det 1 månad idag (:

over and out

Kommentarer
Postat av: jusefin

GRATTIS! <3



Jodu, ditt liv låter riktigt perfekt. SKITAVUNDSJUK!! Miss u:(

2011-02-11 @ 20:55:58
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0