Snöstorm?!

Det är inte ofta man blir glad av att det är snöstorm ute, men idag blev jag de! Snö innebär att fler backar öppnar, wiie! Idag har varit en ganska lugn dag, ovanligt va ?! :P iallafall gick jag till gymmet idag på morgonen, sedan drog jag upp till backen vid lunch. De flesta tyckte jag var knasig, för det blåste sjukt mycket, de hade stängt nordsidan, men vill man åka så vill man ^^. De var ju ingen höjdare måste jag erkänna men fick iallafall in lite åk så de va skoj. Sedan kom jag hem och blev glatt överraskad av att Kathi redan hade kommit :D! så nu är vi två i detta tjusiga lilla rum. Ikväll är det välkomnande till denna säsongen som gäller, bjuds på föreläsning dryck, lite tilltugg och presentationer av förändringar, och imorgon klockan halv tio ska vi ha lite orientering. Jag anser att det är som en snabb anwärter, haha får se hur det ser ut imorgon.

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0