Fiss!

Kom fram igår eftermiddag, Luke hämtade mig i Innsbruck och sedan körde vi till Fiss. Åkte direkt upp till skidskolan och ställde skidorna och lyckades även träffa Fabienne och Maggie när de var påväg tillbaka efter en dag i backarna (inte för det är så många öppna XD) sjukt kul att träffa dem!! :D

Sedan till Team Resort, jag bor i samma rum som förra året :D! himla tur det, skulle kännas knasigt om någon annan bodde där, för det är ju mitt rum ^^. dock kommer min rumskompis först den 16 dec. men de e lite skönt för nu har jag kunnat fixa saker efter hur jag vill hihi.

Idag har det fixats och donats, efter en lång sovmorgon, väl behövd. Uniform hämtad, papper påskrivna, liftkort hämtad, handlat mat etc. Nu sitter jag nere hos Sam och Luke och chillar litta, imorgon hoppas jag komma upp i backarna. Det är inte jätte mycket öppet här men mer än på många andra orter, St Anton kunde t.ex. inte öppna för de inte har någon snö alls. Men först måste jag köpa en hjälm ^^.

Och just ja, har nån av er en bra idé på en lätt julefterrätt ? Luke har bestämt att han ska göra julmiddag, om jag gör efterrätt. idéer tack :)??

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Panacotta e ju lätt och tokgott, men vet inte om den är så julig. Kanske om man har saffran i..? Annars är väl ris a la malta det vi brukar käka som efterrätt till jul. Men mandel i :)

2011-12-07 @ 05:30:08
URL: http://studsen.blogg.se/
Postat av: mamma

roligt att läsa din blogg igen. Julefterrät; ris a la malta.., apelsin ris, mandel-snäckor med grädde o sylt, sen är det tomt för mig. Kan inte komma på nåt mer. Hoppas att din första skid-dag var udnerbar. Puss från mamma

2011-12-07 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0