5!!

Halloj
Så idag var jag hos läkaren igen, de var ultraljud som gällde och ja, de kunde tyvärr inte säga så mycket. Det är iallafall inte muskeln, men pga att det är blod i knät så kunde de inte se vad som hade hänt där. De tror inte heller att det är korsbanden för mitt knä verkade för stabilt för det, men i knät kan de vara vad som helst ju.. iallafall så måste jag tillbaka på tisdag nästa vecka för en mrt-röntgen för då kan de se trots blodet och vätskan i knät, så snälla håll tummen för mig att det inte är något illa!! vill så gärna ut igen och åka och njuta av mina nya skidor.. Det är lite humörsvägningar för mig för tillfället, emellanåt är jag sjukt glad över att de iallafall ger mig goda nyheter hos läkaren (ibland iallafall, när de sa att de trodde de kanske kunde vara korsbanden började jag faktiskt lipa.. :P) och sedan ibland blir jag så galen att det hänt mig. Varför liksom? Vad gjorde jag för att förtjäna detta? Jag borde vara ute i backen och lära skidor till småttingarna nu, inte vara fast på snöfri mark.. Ja, vad kan jag säga, försöker hålla modet uppe, men ibland sjunker de.

Men då är det tur att man har vänner som jag har, t.ex. när man får ett stort paket skickat till sig från Dori, spännande!! Flo vill att vi ska öppnade nu, och fabienne var ganska frestad hon med. Jag tyckte vi ska vänta till jul, för de är ju på julafton som man ska öppna paket ^^ lite delade meningar, men vi får se, upptäckte nyss att de är tre olika paket, så då kan man ju öppna när man vill ju!! perfekt ^^ Och sedan körde Kathi mig ner till Landeck till sjukhuset idag, när hon egentligen kunde ha jobbat, och så har vi handlat lite saker för att göra ett pepparkakshus med Amelia och Hannah (får se hur det går haha) Ja, peppa dig Sofie!!! ;) Nattinatti

Mitt tjusiga skåp, med nya och gamla skidor, håller jag inte de fint ;)

Vårt tjusiga lilla gym ;)

Amelia i djupsnö, drygt 2 min innan jag trillade och ja..

Kathi skrapar bilen innan det bar av till Weihnachtmarkt

Värma upp oss efter Night Flow probe, de va så gaaalet kallt (Flo och Kathi)

Jag värmde mig med Glühwein, mumms

Så glad man blir!!!

Kommentarer
Postat av: papsen

Det kommer bli hur bra som helst för vi kommer om 10 dgr. Lipa är det samma som gråta :-).

Även om det är mindre kul att läsa detta om din skada så är det himla roligt att läsa en uppdaterad blogg....... :-)

2011-12-20 @ 09:02:23
Postat av: mamma

hang in there babe. Det blir bra till slut! Pussssssss

2011-12-20 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0