2.12.2011

Hur gick tiden så fort? Imorgon bär det av till österrike och ännu en säsong i Fiss. Ska bli så skoj att träffa alla igen, dock kommer ju inte alla tillbaka fast får väl träffa dem på annat vis då ^^ idag har varit en aktiv dag. Vaknade upp hos Lollo , ville verkligen Inte(!!) gå upp ur hennes underbara säng men hade ju inte så mycket val :P

Därefter var jag tvungen att gå tillbaka till mormor och morfar för att hämta mina ringar som jag glömde när vi bakade igår, men vet ni vad jag lyckades göra??? Gick vilse XD haha inte det mysigaste när det regnade ute, men tillslut kom jag fram och efter ett par ärenden i Malmö åkte jag hem. Dör väntade packning, pepparkaksbak och lite senare bodypump(:

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och kikar på Robin Hood, den filmen blir aldrig gammal ^^ och mätt e jag efter massa goda skaldjur (:


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas resan går bra, och att ni får ordentligt med snö! :)

2011-12-04 @ 11:08:26
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0