Sista Stammtisch

Idag är det den sista söndagen med stammtisch, ska bli skoj att dra dit. Samtidigt fattar man verkligen att säsongen börjar dra mot sitt slut, jag har typ 3-4 veckor kvar som skidlärare här. Hur sjukt är inte det? Tiden går så galet fort att man knappt hänger med. Aja, jag har iallafall superskoj här och ska ha ett par mycket roliga sista veckor. Dessutom så börjar man planera skidskolefesten, det är tema "vad ville du bli när du blev stor innan du blev skidlärare?" Jag vet redan vad jag ska klä ut mig till, behöver bara hitta någon som kan låna mig en solhatt ^^ Ok, ni får ha en mysig söndag och jag ska ha en bra kväll. Ni kanske har lite söndagsångest för ni börjar jobba imon? Jag däremot jobbar varje dag så jag har inget som heter söndagsångest längre, vilket jag uppskattar väldigt mycket. För bara för du jobbar betyder det inte att du kan gå ut och ha skoj med dina vänner på kvällen, det gäller bara att var uppe pigg och vaken när du börjar jobba, easy as a charm ^^ Det är verkligen världens bästa jobb att jobba som skidlärare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0