Oräkneligt..

Ibland blir jag så frustrerad på hur saker och ting blir när man planerar dem till att bli bra. Så idag vaknade vi till ösregn vilket ofta innebär mindre jobb då inte alla ser nöjet i att åka skidor i ösregn, undra varför? :P iallafall så resulterade det i att det inte blev nått jobb på morgonen för mig, tillbringade den med att hjälpa Cass att baka muffins istället, så det var inte helt fel ^^ Sedan var jag tillbaka på line up klockan 12 för att se om jag hade bättre lycka då, men det blidde inget så stack ner till gymmet istället. Så planen var att jag skulle motionera i ca en timme och sedan ta liften upp och vara på line up igen till 13.20. Men när klockan är strax efter ett så får jag ett sms om att det är windhold vilket betyder att liftarna stängs för att det är för blåsigt. Så jag ska hinna klä mig och ta mig till Village Bowl på ca 15 min vilket är i princip omöjligt. Så jag ringer luke och frågar om han kan säga till dem att jag inte kommer till line up, skulle ju förmodligen ändå inte få nått jobb så de var strunt samma. Men så får jag veta att jag är satt på en privat och jag har ingen chans i världen att hinna upp till den så jag måste ge den till någon annan. Oh som jag hatar windhold, om det inte varit så hade jag hunnit upp, fått iallafall 2 h jobb idag och hunnit det andra, istället blide det inget jobb idag vilket inte är ideal för tillfället.. Blir så lack på mig själv, men jag vet att det inte var mitt fel, men det är störigt!! Så ja, jag ogillar starkt när sådant händer. Vem håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig lite. Men man ska aldrig lägga energi på att att fudera över det man inte kan påverka. En tänkvärd dikt: "God, grant me serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom to know the difference".

Puss från mamma

2011-08-17 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0