Liten fredags Update

Ögonlocken är tunga, halsen vill att jag bara ska dricka mjölk och äta glass, har gått och blivit litta sjuk. Men det ska vi försöka ändra på. Ikväll är det kalasfirande för en kille som heter Tom, men Luke får gå dit och representera oss båda, för jag måste verkligen bli kry igen. Imon väntar en tre timmars privatlektion mellan nio till tolv och sedan har jag skolgrupp hela nästa vecka mellan 8.30 -10.00 vilket innebär att jag kommer få 1,5 timmars extra jobb varje dag, vilket gillas starkt! Kanske inte kommer uppskatta det när jag går upp på morgonen, men när lönen kommer i början på veckan därefter blir det fina fisken ;) haha. Hela denna veckan har jag varit i Snowclub, har gått bra. Lite söliga ungar ibland, ska bli skönt att få en pause från småbarnen igen. Men en vecka med dem är alldeles lagom tycker jag. Så annars rullar livet på som vanligt här i Falls, har börjat bli varmare och ska bli varmare nästa vecka med, våren är på väg kan man lugnt säga. Men så länge jag får jobb är jag nöjd och glad ^^ Hur är det hemma nu? Fortfarande sommar eller närmar sig hösten med stormsteg? Lite knas att tänka att hösten är på väg där hemma och våren är på väg hit. Och om bara ca en månad så kommer jag ligga på stranden och steka i solen, känn på den ;)

Så denna helgen är inget speciellt planerat förutom att bli kry igen, och självklar få ihop ett snack med mamma och pappa! Några trevliga planer för er helg ? Malmöfestivalen börjar ju nu. Kollade in schemat och såg att det var massa bra musik som skulle spelas, men jag blev inte riktigt besviken förrän jag såg att The Ark ska spela nästa fredag.. hårt att missa.. XD Ha en underbar helg!

saknad familj!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0