11 April 2011

Om någon har missat vilket datum det är så vet ni det nu iallafall ^^. Idag Har jag haft en sjukt produktiv dag i solen. Dagen började med att ta tåget in till Lund och gå till läkaren, det gick bara finfint :). Sedan kom jag hem, gick till dagis här i Hjärup för att lämna mitt CV så jag kan jobba som timanställd vikarie där med, det var inga problem, dock behövde de också ett utdrag från brottregistret, men det var lätt fixat då jag redan har det från när jag sökte dagisjobbet i Lomma. Sedan drog jag ner till läkaren i hjärup, dock hade de ingen tid så då fick jag dra hem.. lite störd över situationen menmen.. Så jag satte mig och jobbade lite med översättning jag fått från pappa, gick finafisken det med. Och sedan ringde de från läkaren i Lund och bad mig att komma tillbaka klockan 2 igen för att ta prover. Och med min smarta hjärna kom jag på att detta är ju en utmärkt chans att cykla till Lund, så det gjorde jag och det tog ändå inte så långt tid, ca en halvtimme. Jag ska börja utnyttja cyklandet mer, hur härligt som helst! Så då fick jag ännu lite ärenden gjorda, gick till läkaren och banken. Och sedan till dagens höjdpunkt. TRÄFFADE ANNA!!! :D det var galet kul att träffa den lilla knasbollen igen, fortsatte där vi slutade, massa skratt och mys i vårsolen i Lund, hann dessutom en runda till H&M och annan affär där det dök upp två galna människor, som egentligen inte e värda att nämna, så de gör jag inte haha. Iallafall så längtar jag nu massor till lördag för då ska vi på kalas hos Sofia och sedan ut och dansa, var så länge sedan med det gänget, ska bli kalaskul! Och så ska jag blanda supergod drink till Anna, you will love it ;) haha

och btw. så kollade jag upp ang. flygbiljett till Australien och imon blir det nog dags att köpa den, galet att det ska bli av. Men det finns ju ingen återvändo, mina saker är ju redan på väg dit ^^.

Over and Out
Anna myser i vårsolen

Ett mysigt Lund, tror det var lite glass-epedimi i Lund idag, nästa alla gick runt och åt glass. Snart är det dags för första glassen i solen för mig också (: !

Cyklade förbi en kär gammal vän idag, Kunskapsskolan!

Kommentarer
Postat av: papsen

å din pappa hade namnsdag denna dagen åsså vilket du missade ;-(

2011-04-11 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0