Pappa, Lillan tog nycklarna!!


Halli Hallo Sitter här och kollar film, trött som få så de blir nog bingen snart! Veckan har innehållit mycket jobb, men ändå skoj, för jag växlade upp Köpenhamn med Dagis i Lomma, barnen är så söta så man blir helt glad av att vara där. wellwell. Igår hade jag mycket trevligt med 13 andra då vi käkade middag och bowlade på O'learys på entré. Perfekt kväll med mycket skratt och det bjöd också på en och annan strike (jag gjorde faktiskt två stycken!!!).

Idag så sov jag länge och väcktes med en mysig lördagsfrukost av mamma. Dagen har bjudit på studio S besök (två faktiskt) och ja nu, mys framför tv:n. En mysig dag helt enkelt!

Något som dock inte är så skoj dock är att min mobil har dött... Mina Ray Ban är borta.. och för några veckor sedan blev min cykel stulen.. Life sucks sometimes.. Men har man världens bästa föräldrar som uppmuntrar en och universums bästa syster och otroliga vänner så är saker faktiskt ganska så värdsliga ting, jag menar man kan alltid köpa nya saker men vissa saker går inte att köpa för pengar och det är de sakerna som man ska ta vara på!

Oslagbar bild på världens bästa familj
Bästa dagen med bästa människorna

Firande av Jessi och Sofie


Sommaren -09 med Sophie och Jay


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0