Nära döden upplevelse

Idag höll jag på att dö! Jag började jobba 9.30 idag, vilket betyder att jag tar tåget 7.53. Sedan jobbade jag till stängning vilket betyder halv sju. Om tågen går som dem ska så ska jag då vara hemma halv åtta, men icke. Jag var hemma vid tjugo över åtta, tack vare att mamma kom och hämtade mig, annars hade det tagit ytterligare en timme. Alltså hade jag en jobbdag på 12,5h kan man säga. EJ OK! som vi säger. Dessutom åt jag lunch klockan ett (och om man frågar sofia så är den fjuttig) vilket betydde att jag höll på att döööö av hunger, alltså jag höll på att dö idag. JAG HATAR SKÅNETRAFIKEN, om nån kan ha missat de ? jag tvivlar på de. Imorron jobbar jag bara till 17.30, skönt. Men jobbar på lör också. Helgen är denna veckan = chillpastill, de ser vi fram emot. Och på sön får jag besök av en Lucy vilket betyder AWESOME!

När jag satt och höll på och dö och ville gråta av hunger så var det detta som fanns i mina tankar (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, ser sjukt gott ut! Blev också sugen på det nu!



Jo, vi har snö. Har haft det hela denna vecka, var slask i början men nu har det frusit på lite så det är is och snö. Lär väl inte ligga kvar året ut men...

2010-10-15 @ 20:58:54
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0