10-10-10

...om nån har missat de. Så gaaalet kul igår, slutade oväntat med super! Idag vaknade jag upp av en Lucy med 1000 frågor, undra varför ? Vi vaknade faktiskt redan nio, så de e inte konstigt att jag e sjukt trött idag då vi gick och la oss vid fyra tiden. Vi kollade på film, Prinsessan och Grodan, helt söt och bra. Gillade slutet bäst ! Sedan fick jag sånt ryck att vi var tvungna att göra något, så jag drog med Lucy till entré och lyckades även få med mig Sofie. Så vi drog dit och jag köpte en liten sak, och sedan gick vi och åt. Lucy och Sofie valde kyckling kebab och jag tog sallad på GoGreen. Sedan satte vi oss på en bänk vid värhem, där det är som en minipark. Hur mysigt som helst. Så de blev som en lite picknick. Linnea kom också och lyste upp våran dag. Sedan drog jag hem och har myst i sängen resten av dagen. Och nu är det Godnatt. En helt perfa söndag helt enkelt.

Hittade dessutom några fina saker på Gina som min garderob vill ha.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0