0-1...

MFF vann inte.. bull! Och sen körde pappa helt galet på vägen hem så jag blev helt åksjuk, ganska försåtligt efter vad vi åt på matchen ^^ Fast jag ska inte klaga, hade en super mysig kväll med mamma och pappa. Och så hittade jag en bra bok på systers rum så nu blir de bra läsning! De finns inget bättre när man pendlar till Köpenhamn nästan dagligen. Annars har de varit en bra dag, pratat mycket i telefon. Först en timme på Skype och sedan en halvtimme på mobilen. Jag gillar att prata med folk ^^. Nu ropar sängen för imorgon är det en spännande dag, eller ja. Jag har iallafall anledning att var lite nervös, men Sofia kommer vara där och stötta mig^^.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0