Rubrik

9 dagar, så många dagar är det kvar till jag drar iväg till Ö. Det är ju helt sjukt, de e ju inte ens tvåsiffrigt! Jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska packa, inga sommarkläder lär ju behövas. Och sen måste jag fixa en massa saker, lämna in saker och hämta saker och köpa saker och jag börjar jobba på torsdag och då har jag ännu mindre tid. Ja, det här är jag FREAKING OUT !! Har redan börjat förbereda lite idag. Ringt optikern, mailat viktiga människor och planerat lite framåt. Men jag har redan ganska mycket att göra. Idag är det middag som gäller med de närmsta minus lite folk som tyvärr inte kunde komma. Imorgon är det bio som gäller, som jag måste hämta biljetter till idag, justja, och på onsdag är det konsert som jag ska på. Ja sen börjar jag jobba. Asså, allt jag ska göra är jätteskoj och jag vill inte ta bort något, men de skulle vara skönare om jag hade 14 dagar kvar istället för bara 9. Till helgen får vi dessutom besök av meissners, mina underbara släktingar. Ska bli superkul att träffa alla igen och få träffa kusselini Josie igen, de e helt kasst att vi bor så långt ifrån varandra, för annars hade vi kunnat umgås mycket mer. Men men, man kan ju inte ha allt, har jag ju lärt mig.

Om någon undrar så kan jag nu äta mer än bara glass, även en del mjuka mackor och ibland pasta, kött fungerar inte men de är ok.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-22 @ 13:17:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: jusefin

yeeeey! Bara tre & en halv dag kvar tills vi ses nu! Bra att du kan äta lite mer nu, duktigt av dig!

2010-11-23 @ 09:25:15
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0