Farsdag

Hade tänkt att skriva ett långt inlägg om allt som hänt, men jag kom fram till att det orkar jag inte alls göra. Men Jag var ju i Paris, de var jättekul! Vill tillbaka dit och hälsa på igen, men de blir nog inte innan jag drar iväg till Ö. Jag har även hunnit få bort mina mandlar i operation, det var inte lika läskigt som jag trodde det skulle vara. Men just nu är det inte så skönt.. gör ganska så jätte ont måste jag erkänna. Fast det ska ju vara värt det sen, så ja, jag längtar till sen! Idag är det då farsdag, så pappa har fått lite presenter och redan vunnit en liten slant på triss, får hoppas att det blir mer ^^.
Au cours et á l'extérieur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0