Tufft med underbart!

Nu har jag avverkat andra dagen av kursen. Jag har typ ont i hela kroppen, kanske förståligt då jag inte tränat på 2 veckor sen jag kom.

Alla här är typ galet trötta, vi åker nämligen härifrån klockan 7 på morronen, går på teori mellan 8 till 9, träffar vår lärare (vi är indelade i grupper, 9 i varje 13 grupper) halv tio, åker skidor hela dagen och en timmes lunch mitt på dagen. Halv fyra är vi klar, teori från 16.15 till 17.00 sen tar vi bussen hem och är tillbaka vid sex om vi inte stöter på problem på vägen som vi ibland lyckats göra :P. Men de e hur kul som helst!!

När vi kommer hem sen måste vi plugga lite också, för de e ganska mycket man måste lära sig, men de som inte kan någon tyska har de nog svårast. Dessutom är vi lediga på torsdag så de blir skönt (:

Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Pappsen

what doesn't kill you makes you stronger!

Kämpa på!!!!!!

2010-12-06 @ 00:13:38
Postat av: Pappsen

just gärna bilder det är kuligt....

2010-12-06 @ 00:19:50
Postat av: Jessica

äh, du klarar det här! sömn är överskattat, eller hur var det nu?;) fortsätt uppdatera!!

2010-12-06 @ 12:32:55
Postat av: Sofie

Jessi: haha joo, de har du helt rätt i! Jag kör fortfarande på de mottot ;)



Pappa: Nu har de kommit några (:

2010-12-06 @ 22:58:33
URL: http://sarasofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0