Eltern..

Så, igår var det night Flow igen, det snöade galet mycket och vi körde kvällsskidåkning. Heeeelt Underbart!!! På kvällen bjöds det (som vanligt) på en underbart god buffé och utgång.

Idag var det lagom jobbigt att stiga upp, men ändå helt ok. Om jag hade behövt gå till något annat jobb än det jag har så hade det förmodligen varit jobbigare. Men idag var det inte så galet kul på jobbet.. Asså, som förälder, kan man inte bara vara glad att ens barn har roligt en hel dag i skidbacken? Måste man verkligen klaga på att de inte får göra svårare saker och åka svårare backar? Jag menar, jag har 9 barn att ta hänsyn till, 9 barn med olika förutsättningar. Det går inte att jag ger varje barn individuell utvärdering och feedback. Ledsen, men det är inte så det fungerar. Jag är bara en människa.

För att göra bota på denna, aningen jobbiga dag så gick jag ner till vårt gym här i huset med Adam och Cassie, tränade faktiskt i en timme. Lite imponerad av mig själv faktiskt ^^haha.

Ikväll har jag hört att vissa drar till Serfaus, men de blir det nog inte för mig, för vi har planerat in film och choklad, och jag blev dessutom nyss inbjuden till Cassie och Adam på middag, så nu måste jag duscha.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0