3-dagen känningar

Idag var det en typiskt tredje dag, man pallar inte riktigt gå upp. Känner ni igen de? första dagen är alltid kul, allt är nytt, andra dagen är fortfarande väldigt rolig för allt e fortfarande ganska nytt, sen kommer den tredje dagen då det känns litta kiss kasst och värdelöst och sen på fjärde dagen blir det en vana. Jag vet inte om jag är ensam om att känna så, hoppas inte ^^.

Men när jag väl kommit upp och allt var på G så kändes de inte så illa längre. Jag menar jag är ju ändå i Österrike ! Idag så lärde vi oss hur man skulle lära ut skidåkning till barn, de var både roligt och lärorikt, men jag är lite orolig för att man ska få en grupp där alla barn bara står och bölar och man vet varken ut eller in, men de är ju bara farhågor.

Nu på kvällen så hade jag dock lite otur när jag kom hem (varmvattnet fungerade dock, så idag, tillskillnad från igår fick jag en varm dusch, vilket var väldigt uppskattat!) för jag hade tänkt att jag skulle laga pasta. Men jag fick inte igång den förbaskade spisen, det är en såndär modern grej man bara ska trycka på för att sätta igång den. Så jag stod där utan fungerade spis, micron fungerar inte heller förövrigt och jag som är så smart har frusit in brödet för att det inte ska bli gammalt, så ja, de blidde ett äpple till kvällsmat. Men jag var ändå inte jätte hungrig, plus på de. Sedan har jag bara spenderat kvällen med folk och pluggat, det var väldigt givande! (:

Här kommer lite bilder:

Ingången till mitt nya hem


Utsikten
Första dagen i backen, under Anwärter-kursen, så detta är i St Anton

Kommentarer
Postat av: Liz Hansson

Sofieeee!!!! Så får du inte göra med middagen!! Du får ju sticka ut ch käka nått då skalleper! Vad fint det ser ut där du är!

2010-12-07 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0