Jersey Girl

Guuud, av trött man kan vara. Jobbat från 10 till 20 idag, efter att ha somnat alldeles försent, som vanligt.... Men nu sitter jag i soffan och myser och kollar på Jersey girl, supersöt film! Igår satt iallafall jag och syster och myste efter mamma och pappa stuckit och efter att jag snackat med världens bästa jörlöv. Vi lyckades hinna köpa chips och choklad innan. Imorgon ska jag jobba igen, men bara till tre för sen ska jag med till landskrona där det ska bli lite fiesta, skojskoj :)! Nu ska jag återgå till filmen, de skulle sitta fint med en kanelbulle också.... haha får se vad som finns i frysen.

Kommentarer
Postat av: jusefin

ååååh!! jersey girl!!

2010-08-17 @ 09:16:47
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0