Cerrios, give those o's a goooo...

Hahah, japp, jag gillar den reklamen :P Just nu ligger jag i soffan, helt sliten efter en hel dag på jobb. Kollar danska hollywood fruar med syteryster. Det är minst sagt speciellt :P. Helgen var mkt trevlig, på fre jobbade jag till åtta och på lördagen jobbade jag också, så de va väl mindre skoj. Men kvällen tillbringade jag i Landskrona där vi firade Jossan och Ellis, detta gjordes med grymt god mat tävlingar och självklart singstar, och inte att förglömma Chokladfontänen!!
Idag när jag kom hem hade det trillat in två mkt trevliga mail i min inkorg, dels att min kamera kommit :D och dessutom att mitt arbetskontrakt till Österrike ska komma i veckan. Vi får väl se vad som händer, undra vart jag ska fira jul och nyår i år??
Idag åkte också emma iväg till USA, saknar henne. Men hon kommer ju ha det bäst!! :D
Kanske jag befinner mig här om några månader?!



PS. om någon vet hur man gör enter på bloggar snälla berätta. Blir GALEN på att allt står som en lång text!!! . DS

Kommentarer
Postat av: jusefin

hoppas hoppas!

2010-08-17 @ 09:18:00
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Emilie Sörensson

Hej Sofie.



För att göra enter måste du gå in i kodmallen och efter varje stycke du skriver och vill ha mellanrum mellan radern skriver du <br/>

2010-08-22 @ 14:48:51
URL: http://foreveremilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0