en vecka senare

Nu har det gått en vecka sedan mamma och pappa drog till USA för att kolla när liz har simmat Big East, det har gått väldigt bra för henne! Har inte hållt mig allt för updaterad, för jag har ingen hemsida att kika in på :/. Men mamma och pappa kommer ju hem imorgon och då får jag reda på allt ju! Och jag vet redan att hon vann 50 fr vann IGEN!!! wiie!!

Så denna veckan jag har haft hur roligt som helst faktiskt. I söndags var ju lollo här och vi lagade super god mat! Tapas blev det med massa goda saker. Sedan kollade vi på massa sex and the city och även lite på filip och fredrik, vilket var sjukt roligt! ^^ På måndag var det inget jobb utan jag var hemma och sedan kom Adam och hälsade på och på kvällen kom Anna. Sedan har Anna bott hos mig fram tills i fredags. Det har verkligen varit supermysigt och saknar henne redan massor, har blivi helt van att ha henne hos mig och nu e hon i Österrike... tomt.. I fredags kom Josse hit och vi har haft en superskoj och mysig helf. I fredags var det bara mys med Tacos och film och igår var det först hem till mormor och morfar där det bjöds på semla, sedan drog vi till stan och josse shoppade loss, massa massa fina saker blidde det!! Sedan köpte vi lite mat och sånt också för kvällen, då vi hade en mysig middag innan vi drog in till Malmö och Emilia, där det var lite förfest och annat skojigt. Sedan blev kvällen lite knasig och massa roligt hade vi ^^ hihi

Nu sitter jag här hemma och har faktiskt fått ganska så mycket gjort idag, dock inget plugg än, får se om jag orkar de ^^ är ju ändå ledig hela nästa vecka för det är skollov vilket innebär att de inte behöver en vik. :P men jag har faktiskt jobbat hela veckan som gick (utom måndag då) på kunskapsskolan i lund, och det var jätteroligt!!! Längtar redan att få jobba där igen, vilket jag kommer göra hela vecka 9 också. Ändå härligt när man har ett jobb man verkligen tycker är skoj!


mysigt att vänta på bussen?? hmm..

Kommentarer
Postat av: Anna Meissner

Verkar som att ni hade en trevlig helg! Kul! :)

2012-02-20 @ 13:59:05
URL: http://studsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0